vill massor

Jag hittar jätte fina klänningar, skor, tröjor och bikinis som jag vill ha! Men jag måste ju spara till Italien vill ju inte vara pank där inte. Väntar fortfarande på svar från coop, men dom ska ju titta igenom alla frågor först så ja tror att ja kommer få jobb. Sen väntar jag på svar från Gotland och från andra ställen som jag och Frida sökt sommarjobb hos. Jag har funderat på hur jag ska göra om jag får jobb på coop och sen ett sommarjobb i norge eller på gotland, självklart vill jag jobba med Frida nånstanns men jag undrar vad dom på coop kommer att säga xD aja huvudsaken är att vi får ett jobb så vi kan åka utomlands! :)

Nelly.com och forever21.com är jätte bra internet sidor med massor av kläder!


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, ja det gör det faktiskt!

2009-03-16 @ 20:03:49
URL: http://lmzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0