Vad som hänt under helgen

Har inte bloggat på länge nu xD i helgen va ja i sthlm och hade skojj! Sen i måndas började jag kvart över 2 och hade kött och delikatess, eftersom vi va lediga idag bestämde jag vera och filip att vi skulle hem till han och dricka och sånt. De va kul :) mange var där ett tag med. Aja i morse mådde ja inte så bra var as hungrig, så när ja sagt hejdå till vera på stan tog jag bussen hem, tror ni inte att busschaffisen inte stannade där jag skulle gå av :O ush va sur jag blev haha. Nu sitter jag hemma bara, har fixat med alla resebyrår så vi bara kan åka sen ;) eftersom jag och erik inte kommer att ha fyllt 18 måste jag fixa underskrifter och skicka till dom eftersom vi ska ta sista minuten. Frida har turen och slipper de dära :) Snart ska jag iväg och klippa mig, sen hem och sen ska ja va barnvakt till halv 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0