Vad ska vi göra?

Jag såg på en sida att man kunde få 1 miljon läsare på sin blogg, helt okej tänkte jag. Men när man läser hur man gör så blir ju dom som man värvar och dom efter tvugna att läsa ens blogg, det är ju konstigt. Man vill ju ha folk som läser sin blogg för att dom vill inte för att dom måste. Jag tycker iaf att det inte är nått för mig, det kanske är bra vad vet jag.

Det hela med Norge grejjen vet jag inte hur det blir med de. Tänk om dom inte vill ha oss då är det helt onödigt, Fridas bror sa att på ett av ställerna var det nästan 100 men där ska vi inte provjobba isåfall får vi bara prata med dom. Plus att vi har en chans att få på Gotland och sen i Uppsala iförsig, men det skulle vara kul att få jobb i Norge. Är det värt att betala 800 för att provjobba i Norge och kanske inte få jobb? Nåja, vi får se.



Kommentarer
Postat av: M

Precis, men du är ju med på Mer-trafik ; )

2009-03-17 @ 00:18:15
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Jossan

Håller med! Därför är ju mer-trafik rätt så bra. Man lär ju kolla ett tag så det är ju rätt så lätt för att fastna för en sida...!

2009-03-17 @ 18:36:41
URL: http://lejoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0