Tvdag

Jag är fortfarande sjuk, det suuuger. Är iaf glad att det är one tree hill idag plus wipe out och sanningens ögonblick :) har redan sett gossipgirl avsnitten men väntar på att det ska komma ut nya, det va ett tag sen man kollade på gossipgirl. Jag har kommit fram till att jag följer väldigt många pogramm, tur som fan att alla inte visas samtidigt! Gossip girl, desperate housewives, ugly betty, one tree hill, naruto, bleach, lipstick djungel är dom som är ett måste sen finns de ju alla gordons pogramm manga serierna på ztv plus många mtv pogramm! Jag undrar ibland hur jag hinner med allt. Kom på att jag alltid måste se top modell också xD

Ush jag har en väldigt stor känsla av att idag, imorgon och kanske tisdag och onsdag kommer att vara extremt meningslösa. Förut var jag glad om jag blev sjuk men inte nu tiden går för sakta plus att jag har sett det mesta som jag vill se. Och känner att jag inte kan missa mycket av skolan nu, ska ju åka till Italien i 3 veckor! :) iförsig så har det med skolan att göra men ändå. Ja det blev mycket babbel i de här inlägget men som ni kan förstå så är jag UTTRÅKAD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0