Lite annorlunda

Ush tycker verkligen inte om att vara sjuk det suger, ja får ju bara hoppas att ja blir frisk snart. Ville göra om min blogg lite som det kanske syns, det tog ett tag är fortfarande inte nöjd ska väl byta bakgrund när jag hittar en fin :)
Jag längtar som fan till sommaren, jag och frida kommer nog antagligen få sommarjobb det ser iaf ut som de och jobb betyder UTOMLANDS! Vi kommer att ha stört kul plus att vi tar sista minuten så det kommer bli billigt med :) woho! det finns inget bättre än att åka med bästa vänner och kille dåra.

Jag har verkligen klantat till mig tröck på en knapp så sidan blev större eller mindre på nått sätt. tycker inte om mitt rosa tangent bord just nu plus att jag verkligen måste sluta skriva för har fått en jävla nysattack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0