A shot at love

Sitter och kollar på a shot at love 2, undra hur många ggr jag sett alla avsnitten. Ett par ggr iaf. Jag tycker faktiskt att de är jävligt bra, men jag och pogramm.. ja vad kan man säga jag är insatt i alldeles för många plus att jag kan se många pogramm om och om igen. Måste bara säga att jag hatar kristy!! ush xD Haha tänkte på en rolig sak, om gullan skulle läsa de här skulle hon flippa, hon är inte ett stort fan av tila inte :) vi brukar ha våra disskutioner, HA! :D
Imorgon bär det av till sthlm med, först till pappa och övningsköra sen till eriks pappa och umgås där lite :)



Kommentarer
Postat av: F O U T O S E ♥

Sv: Tack! :)



Åh! Jag vill också till sthlm! ;D ♥

2009-03-19 @ 06:21:23
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: F O U T O S E ♥

Sv: Tack! :)



Åh! Jag vill också till sthlm! ;D ♥

2009-03-19 @ 06:21:26
URL: http://foutose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0